Klantenservice & FAQ
Klantenservice & F.A.Q.
Goed advies en goede service zijn de kernwaarden van Hondensupplementen.nl. Wij zijn per mail altijd bereikbaar en ook kun je 24 uur per dag een ticket invullen met een vraag over onze producten of een bestelling. Wij behandelen elke mail zorgvuldig en antwoorden zo snel mogelijk, op werkdagen binnen 24 uur.
Wil je Suzan of Ralph liever spreken, dan kun je natuurlijk altijd bellen of contact opnemen via de chat rechtsonderin beeld .
Telefonisch zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 18:00 uur. Als niet wordt opgenomen kun je op de voicemail je naam en telefoonnummer inspreken en bellen wij je later op de dag terug. Heb je een vraag over een bestelling? Noem dan s.v.p. ook het order- of factuurnummer, zodat we je snel kunnen helpen.
Bestellen
Klachten?
Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? We hebben graag tevreden klanten en zetten ons ook sterk in om daarvoor te zorgen. Ben je niet tevreden of ben je het ergens niet mee eens, dan vernemen we het graag, zodat we kunnen kijken of we een oplossing kunnen vinden. We zijn altijd bezig om onze service nog verder te verbeteren.
Een klacht doorgeven
We raden aan om de bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Is er iets mis met het product, de levering, het bestelproces of iets anders?
Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@hondensupplementen.nl. Natuurlijk kun je je klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:
Balaiko
Kalkwijk 40
9603TD Hoogezand
Omschrijf s.v.p. de klacht en de oorzaak (indien bekend). Bij schade verzoeken we om contactgegevens, het bestelnummer/factuurnummer en foto’s van de schade mee te sturen. We sturen een ontvangstbevestiging en binnen 5 werkdagen geven we een reactie. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen klachten klacht daarom zo snel mogelijk op te lossen.